محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

محمدرضا

امان از دكترها

1390/12/26 1:38
نویسنده : مامان فاطمه
450 بازدید
اشتراک گذاری

     هفته پيش يكشنبه بود كه پسر گلم رو به خاطر سرفه هاي شديدش بردم دكتر (البته متخصص كودكان ) ايشون هم تشخيص دادند كه پسر ما حساسيت داره و بايد براش از اسپري بيماران آسمي استفاده كنيم ما هم گفتيم خوب دكتر حتما درست ميگه . خلاصه ما شروع كرديم واز اسپري استفاده كرديم حدود سه روز و سه شب ولي تواين مدت محمدرضا بهتر نشد كه هيچ بد تر هم شد تازه ديگه اصلا شب ها نمي تونست بخوابه حتي با وجود روشن بودن دستگاه بخور . تا اينكه اسپري رو ديگه استفاده نكرديم وچهار شنبه دوباره بردميش دكتر البته دكترش رو عوض كرديم . وقتي دكتر معاينه اش گفت اين پسر شما لوزه سوم داره همچنين پوليپ بيني . اصلا هم لازم نيست براش اسپري استفاده كني . من اينقدر خوشحال شدم وقتي دكتر گفت كه اسپري لازم نداره ولي از اين ناراحت شدم كه گفت لوزه سوم داره چون خودمم هم اينجوري بودم تو بچگي خيلي مريض مي شدم يه سري دارو داد و گفت كه بايد تا سه هفته استفاده كني و بعدش هم بياري تا دوباره معاينه اش كنم يه دونه آمپول هم به خاطر ازبين بردن اثر اسپري داد . طفلكي پسرم وقتي اين آمپول رو براش زديم خيلي گريه كرد (البته از آمپول نمي ترسه ها !فقط اون آقايي كه براش تزريق كرد خيلي خيلي بد زد ) بعد از سه هفته هم قرار شد تا براش واكسن آنفولانزا بزنيم كه كمتر مريض شه .

آخه خانم دكتر محترم شما كه نمي توني درست تشخيص بدي چرا دارويي كه اين همه عوارض براي كودكان داره رو تجويز مي كني ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ریحانه
28 مهر 90 22:32
سلام عزیز دلم عکست خیلی نازه دست عکاسش درد نکنه امیدوارم سالم و تندرست باشی
مامان پرهام
7 آبان 90 20:49
سلام الهی! عزیزم! ایشاللا همیشه سالم و سرحال باشی
لاله
13 آبان 90 18:16
دیگه از پسرتون خبری نمی دین
مامان قند عسل مامان و بابا
18 آبان 90 0:24
خب خدا رو شکر که عزیز دلم چیزیش نبود.امان از دست بعضی از دکترایه بی سواد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمدرضا می باشد