محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

محمدرضا

سلام پس از مدتي طولاني

1391/2/3 0:19
نویسنده : مامان فاطمه
412 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سوم ارديبهشت ولي من الان مي خوام سال نو رو به شما تبريك بگم سال 90 با همه ي خوبي ها وبدي هاش تموم شدو سال جديد شروع شد تازه يك ماه اونهم گذشت اين نشون دهنده ي اينه كه من خيلي سرم شلوغه و وقت ندارم بيام بنويسم . نه اين اشتباه رونكنيد سرم شلوغ نيست .توي خونه ما من زياد سراغ كامپيوتر نميام چون اگر من بيام پسر گلم اصلا به من اجازه كار با اون رو نميده سريع من رو ميزنه كنار و خودش يا تيمي تايم مي بينه يا پرنده بازي وغيره انجام ميده . من هم چون زياد دوست ندارم عادت كنه به كامپيوتر ترجيح ميدهم اصلا كامپيوتر رو روشن نكنم . خواب بعد از ظهر آقا پسرم كه تعطيل شده ، حالا به نظرتون كي مي تونم مطلب بذارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمدرضا می باشد